Odpowiedzi

2009-09-11T19:22:53+02:00
A)11010111000011110
b)101010011000011011011110
c)10000111
d)10101001
e)11001000
f)10010010
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-11T20:55:51+02:00
A)
110110=1×2⁵+1×2⁴+0×2³+1×2²+1×2¹+0×2⁰=32+16+0+4+2+0=54

b)
11110110=1×2⁷+1×2⁶+1×2⁵+1×2⁴+0×2³+1×2²+1×2¹+0×2⁰=
=128+64+32+16+0+4+0=244

c)
135=128+4+2+1=10000111

d)
169=128+32+8+1=10101001

e)
200=128++64+8=11001000

f)
146=128+16+2=10010010