Odpowiedzi

2009-09-11T17:23:06+02:00
2[Mm] * 0,0002 [ km ] * 2*10⁻²[ dm] / 0,4 [ Gm ] * 2 [ mm] =

= 2* 1 000 000 m * 0,000 2 * 1 000m * 2 * 1/100 * 1/10 m / 0,4 * 1 000 000 000m * 2 * 0,001m =

= 2* 100m *2 * 2 * m * m / 4 * 2 * 1 * 1 000 00 =
= 8 m3 / 8 000 m2 = 0,001m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T18:35:39+02:00
2[Mm]×0,0002[ km ]×2×10⁻²[ dm]/0,4[ Gm ]×2 [ mm] =
=2×1000000m×0,0002×1 000m×2×1/100×1/10 m/0,4×1000000000m × 2×0,001m=2×100m×2×2×m×m/4×2×1×100000 =8 m3/8000m2=0,001m