Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:02:34+01:00
A)1,2 m=120cm

a=4cm
b=32cm
bo: 4cmx8+32cmx4=120cm

b)a=6cm
b=18cm
bo:8x6cm + 4x18cm= 120cm

c) a=12cm
b=6cm
bo:8x12cm + 4x6cm=120cm
7 4 7
2009-12-16T20:28:25+01:00
1 przykład to sześcian - każda krawędź 10cm
2 przykład - dolna i górna podstawa to kwadrat o krawędziach 9cm, wysokośc 12cm.
3 przykład - dolna i górna podstawa to prostokąt o wymiarach 6cm x 8cm, wysokość 16cm

Przykład 1. Podstawa 4x10cm=40cm, górna podstawa 4*10cm=40 cm
4 krawędzie po 10 cm (4*10cm) to 40cm. 3*40cm = 120cm= 1,2m

Przykład 2. Podstawa 4*9cm=36cm, 2*36cm (sa 2 takie same podstawy) = 72, 4 krawędzie po 12 cm (4*12cm) to 48, 72cm+48cm=120cm = 1,2m

Przykład 3. Podstawa (6cm*2)+(8cm*2)= 28cm, 2*28cm= 56cm, 4 krawędzie po 16cm (4*16cm= 64). 56cm+64cm=120cm= 1,2m
2 5 2