Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:04:05+01:00
skladniki szczypta zyczliwosci 3-4 usmiechy garsc "uprzejmych slow"
łyżka miłosci
1 kg dobroci i milosci
sok przyjazni


kolejnosc czynnosci
do miski wlej sok przyjazni, wrzuc 1kg dobroci i milosci.Zmiksuj i wloz do piekarnika na 5 min. wyciagnij i posyp garscia [przyjemnych slow i polej lyzka milosci.Dla smaku i aromatu wrzuc szczypte zyczliwosci.Piecz przez ok 1 godz. Na koniec posyp usmiechami. GOTOWE!!
1 5 1
2009-12-16T20:06:47+01:00
-troche życzliwości
-kilka uśmiechów
-garstka przyjemnych słów
2009-12-16T20:08:43+01:00
Woda, maliny, serduszka, sto usmiechów, owoce i rózowy kolor.