Odpowiedzi

2009-12-16T20:10:21+01:00
A)Kasper Twardowski Lekcje Kupidynowych
b)Późnobarokowy Kościół Opatrzności Bożej w Bielsku-Białej
c)fontanna Prozerpiny na poznańskim Starym Rynku
d)Tomasz Dolabella -"Portret Zygmunta III Wazy"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:12:29+01:00
A) wiersze Jana Andrzeja Morsztyna
b) Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Krakowie, fasada zaprojektowana przez Giovanniego Trevano
c) rzeźby na fasadzie Kościóła Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Krakowie, Giovanniego Trevano
d) Tomasz Dolabella, malarz Zygmunta III Wazy, jeden z pierwszych przedstawicieli baroku, twórca dzieł o tematyce religijnej i historycznej