Odpowiedzi

2009-12-16T20:02:29+01:00
1 . Do menzurki nalewamy wody (np. V1= 50cm²)
2 . Wrzucamy przedmiot do wody (V2 = 53cm²)
3 . Objętość ciała o nieregularnym kształcie obliczamy:
V = V2 - V1
V = 53cm² - 50cm² = 3cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:32:44+01:00
Aby wyznaczyc objętośc ciała stałego o nieregularnych kształtach należy :
1) nalac do menzurki wody i odczytac jej objętośc
2) wrzucic ciało
odczytac objętośc wody z ciałem
3) od objetosci wody z ciałem należy odjąśc objętośc samej wody