Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:04:27+01:00
Jest to procesor.Socket T jest podstawką dla procesorów Intel Pentium, opartych na jądrach Prescott, Cedar Mill, Gallatin, Smithfield, Presler, Conroe, Wolfdale, Allendale i Kentsfield. W stosunku do poprzedniej podstawki procesorów Intela, Socket T umożliwia zastosowanie szybszej szyny systemowej a 1156 to jest tam jakaś wersja.

Pozdrawiam ;))
2009-12-16T20:03:57+01:00
Socket to podstawka przeznaczona dla mikroprocesorów (typ gniazda procesora). Socket 1156 jest pod procesory Intel'a.