Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:09:40+01:00
Bóg
kościół
rodzina
inni ludzie
ja sam
3 2 3
2009-12-16T20:10:58+01:00
Siema

Najlepszym zrodlem sa bezposrednio zrodla biblijne przykazania boze.MIlosc szacunek do drugiego braterstwo pomoc w kazdej chwili i czynienie dobra na swiecie w ograniczeniu swoich mozliwosci. Na 1 miejscu powinna byc milosc do boga pozniej do blizniego.O szacunku do blizniego mowia przykazania nie kradnij nie zabijaj nei cudzoloz.NAstepna wartoscia i poporzadkowanie swietareligijnym masz w przykazaniach koscielnych pamietaj aby dizen swiety swiecic.Procz tego kazdy chrzesijanin winien czesto uczestniczyc w obchodach uroczystosciach ktore sa pdostawa jego religii by byc blizej Boga i blizniego.NAstepna wartoscia jest szacunek do samego seibie o czym mowia przykazania zrodla inne religijne.KAzdy czlowiek powinien byc calkowicie oddany Bogu i jego przykazniu sluchac jego slow w modlitwie i nosic jego imie z duma wsrod bliznich.


Pozdro jakby bylo cos nie tak to pisz sory za brak polskich liter ale to ze wzgledu na brak czasu i mojego i twojego mysle ortografia mysle ejst w porzadku takze mozesz wruzcic tylko w worda w celu umiesczenia polskich liter i bedize gitara.POZDRO
2 5 2
2009-12-16T21:15:33+01:00
Bóg
Miłość do bliźniego (czyli uczynki miłosierdzia co do duszy i ciała)
Dobra materialne które nie przysłonią dwóch pierwszych wartości
3 3 3