Odpowiedzi

2009-12-16T20:08:26+01:00
Wyzyskiwanie ludzi
niewolnictwo
brak praw
nie mieli własnego wodza ani zadnego glosu co sie z nimi stanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:08:21+01:00
Głównym powodem niezadowolenia osadników brytyjskich było narzucanie swojej zwierzchności przez Koronę. Mieszkańcy Ameryki Pn. odczuwali już potrzebę niezależności oraz sprzeciwiali się płaceniu świadczeń na rzecz Korony,która w żaden sposób im nie pomagała. Przykładem takiego niezadowolenia było np."bostońskie picie herbatki"
2 5 2
2009-12-16T20:08:43+01:00
Ponieważ nie chcieli ich tam inni osadnicy i była bieda