Odpowiedzi

2009-12-16T20:09:08+01:00
Czy ,,rewolucja jest matką, która pożera własne dzieci"? Zapewne tak. Rewolucjoniści zmieniają otoczenie szybko, drastycznie, gwałtownie. W czasie tych przemian również giną. Dajmy na to - Lenin, był przywódcą bolszewików w czasie rewolucji w Rosji, w tym okresie zginęło wielu ludzi. Rewolucja zmienia wiele rzeczy. Niektóre na dobra inne zaś na nieco gorsze. Można więc powiedzieć, że rewolucja jest matką, która pożera własne dzieci.
TO znalazłąm
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:09:43+01:00
Podczas rewolucji ginie wielu ludzi. Umierają oni dla rewolucji w imię milości, poświecenia jak dla własnej matki. Ta pochłania je (żolnierzy) ktorzy uczyli się walczyc w imię rewolucji i dla niej umierają.
:)
2009-12-16T20:10:21+01:00
Cześć :-)
Znalazłam w internecie link, który może Ci pomóc zrozumieć to powiedzenie. Wyślę go prywatna wiadomością. Pozdrawiam ;-)
1 2 1