BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM
odpowiedzi na pytania, ale mają być poprawnie sformułowane i dobre, bo to na przyrodę, a pani jest wymagająca.

1. Jakie korzyści czerpie człowiek z mórz i oceanów?
2. Jakie surowce mineralne znajdują sie na dnie oceanów?
3. Dlaczego ludzie chętnie wypoczywają nad morzem?

2

Odpowiedzi

2009-12-16T20:24:03+01:00
1. nie wiem za bardzo..
2. ropa naftowa, gaz ziemny, rudy manganu i żelaza
3. bo jest ta, sprzyjający człowiekowi klimat śródziemnomorski ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:32:58+01:00
1. Pożywienie(np.ryby), możliwość pływania w środowisku naturalnym.
2. Żelazo, ropa naftowa, kreda
3. Ponieważ morskie powietrze jest bardzo zdrowe a latem mozna się opalić.