Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:16:17+01:00
We fragmencie tym chodzi oto że człowiek który czyta książki może używać swojej fantazji i wcielać się w rolę postaci z książki i w głowie układać sobie różne scenariusze rozmyślać jak by to gdyby..natomiast osoba która książek nie czyta ma ograniczony zasób słów oraz jego fantazja jest słabo pobudzona
8 3 8
2009-12-16T20:16:54+01:00
Moim zdaniem J.Czechowski chciał powiedzieć, że kto czyta książki ten poznaje nowe słowa, rozwija się. Osoby, które nie czytają książek będą żyły "nudnym życiem".
6 4 6