A) Zamień na milimetry kwadratowe
16 cm kwadratowych 3,2 cm kwadratowych 2,1 dm kwadratowych 0,35 m kwadratowych
B)Zamień na metry kwadratowe
6 km kwadratowych 0,05 km kwadratowych 75 dm kwadratowych 45 cm kwadratowych


Najmniejszą książeczkę na swiecie sporzadził Polak Zygmunt Szkocny. Ma ona wymiary 1 mm x 0,8 mm. Ile takich kksiążeczek zmieściłoby się na dłoni o powierzchni 120 cm kwadratowych , gdyby można je było ułożyć jedną obok drugiej?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:20:34+01:00
Wszystko oczywiście z kwadratowych xDD

a) 16cm =1600mm
3,2cm = 320mm
2,1 dm = 21000mm
0,35m = 35000mm

b) 6km = 6000000m
0,05km = 50000m
75dm = 0,75 m
45cm = 0,0045 m

Najmniejszą książeczkę na swiecie sporzadził Polak Zygmunt Szkocny. Ma ona wymiary 1 mm x 0,8 mm. Ile takich kksiążeczek zmieściłoby się na dłoni o powierzchni 120 cm kwadratowych , gdyby można je było ułożyć jedną obok drugiej?

Obliczenia:
1mm * 0,8mm = 0,8mm(kwadrat.)
120cm = 12000mm(kwadrat. )
12000mm / 0,8mm = 15000

Odp: 15000 książeczek .

Mam nadzieję ze dobrze:D
3 5 3
2009-12-16T20:21:34+01:00
16cm kwadratowych=1600cm kwadratowych
3,2 cm kwadratowych=320mm kwadratowych
2,1dm kwadratowych=21000mmkwadratowych
0,35m kwadratowych=3500000mm kwadratowych
b)
6km kw.=6000000 m kw.
0,05 km kw.=50000 m kw.
75dm kw.=0,75 m kw
45 cm kw=450000m kw
4 4 4