Odpowiedzi

  • cfc
  • Początkujący
2009-09-11T18:58:15+02:00
Węgorzyca, ostropłetwiec, szproty, dobijaki, tobiasze, stornie,dorsz,makrela, płastugi ,śledź
6 3 6
2009-09-11T19:02:30+02:00
Dorsz
śledź
łosoś
tuńczyk
makrela
jesiotr
rybołów(diabeł morski)
kurek
flondra
minog morski
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T19:12:39+02:00
1Amur Biały
2Boleń
3jaź
4Certa
5jelec
6karp
7Karaś
8Koza
9Lin
10Leszcz
12 3 12