Odpowiedzi

2009-12-16T20:14:35+01:00
Osoba która czyta książki ma dość dobrze rozwinięta fantazję może wymyślać sobie zakończenia książek ma ogromny zasób słów-natomiast osoba która książek nie czyta ma ograniczona fantazję nie potrafi ułożyć sobie planów na życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:15:58+01:00
We fragmencie tym chodzi oto że człowiek który czyta książki może używać swojej fantazji i wcielać się w rolę postaci z książki i w głowie układać sobie różne scenariusze rozmyślać jak by to gdyby..natomiast osoba która książek nie czyta ma ograniczony zasób słów oraz jego fantazja jest słabo pobudzona
2009-12-16T20:23:23+01:00
Dla człowieka ,który czyta książki fantazja sięga wysokich możliwości. Mają świadomość z tego ,że jak czytają, książka staję się ich przyjacielem. Ludzie dzięki książkom potrafią się wiele nauczyć. One pomagają im pielęgnować mowę ojczystą. Dzięki nim człowiek przeżywa wiele nowych ciekawych przygód.
Zaś ten kto nie czyta nie potrafi rozwinąć swojej wyobraźni ,być przez chwilę kimś innym.