Odpowiedzi

2009-12-16T20:13:54+01:00
Ja rozumiem to przez to że mamy chodzić do kościoła i się wszyscy razem modlić do Pana Boga. bo przecież to my tworzymy jedość i Kościół.
3 1 3
2009-12-16T20:13:43+01:00
Poprzez Nawracanie ludzi do wiary ;P I chodzenie do kościoła
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:14:21+01:00
Jezus odróżnia grzech od grzesznika oraz zaleca troskę o człowieka, który błądzie, by przywieść go do nawrócenia, a nie przekreślić. Odpowiedzialnym za to czyni każdego, kto sam już przyjął dar zbawienia i wiary. Właśnie owo poczucie troski i odpowiedzialności za nawrócenie innych, jest głównym kryterium – ale naszej własnej wiary i miłości do Boga.
---------------------
CHodzic do kosciola
MOdlic sie za bliskich
7 3 7