Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:17:25+01:00
1430-10%=1287 1287+15%=1480,05 Odp:Pobory pana woźnego wyniosłyby 1480zł i 5gr.
2009-12-16T20:18:16+01:00
Premia = 1430:10 = 143
pensja = 1430-143=1287
teraz 15% z 1287 to:
1287:100x15=12,87x15=193,05

1287+193,05=1480,05zł
WYNIK to 1480 zł i 5 groszy.
2009-12-16T20:20:20+01:00
1430- 10%*1430= 1430- 0.10*1430=1430-143=1287
1287+15%*1287= 1287+0.15*1287=1287+ 193.05=1480.05
konie c. . ; )