Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:25:46+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy Państwa na udział w przedstawieniu teatralnym pt. " Inscenizaja pamiętnika warszawskiego ", szanownego pana Mirona Białoszewskiego. Spektakl odbędzie się dnia .... w ( np. teatrze.... jakimś tam, daj jakiś z twojego miasta) o godzinie 15.30.

Serdecznie zapraszamy,
( nazwisko lub nazwa grupy ) !
2009-12-16T20:30:46+01:00
16grudnia 2009r, Warszawa

Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy dyrekcję szkoły na inscenizację pt. "Pamietnik z powstania Warszawskiego" Mirona Białoszewskiego,ktore odbedzie sie na sali gimnastycznej w naszej szkole 4 stycznia 2010r. o godz 18.00


serdecznie zapraszamy
uczniowie kl. 3