BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM
odpowiedzi na pytania, ale mają być poprawnie sformułowane i dobre, bo to na przyrodę, a pani jest wymagająca.

1. Jakie korzyści czerpie człowiek z mórz i oceanów?
2. Jakie surowce mineralne znajdują sie na dnie oceanów?
3. Dlaczego ludzie chętnie wypoczywają nad morzem?

2

Odpowiedzi

2009-12-16T20:27:01+01:00
1.
Transport wodny (statki)
..elektrownie wodne
Ośrodki wypoczynkowe
Jedzenie
Rozrywke

2. złoża węgla kamiennego i rudy miedzi

3. Dobry wpływ na zdrowie.
Zabytki znajdujące się nad morzem
ODPOCZYNEK






Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:29:58+01:00
1. może transportować statkami ładunki na inne kontynenty;
rybołóstwo;
jego przypływy są źródłem energii;
dzięki nim istnieje życie na ziemi.
2. Ropa naftowa, gaz ziemny
3.ponieważ jest tam duza ilość jodu w powietrzu, można popływać w wodzie i dalej napisz sam :))