Odpowiedzi

2009-12-16T20:26:00+01:00
Jeżeli pociąg pokonuje 300km w ciągu 1h i 40min ,to w jakim czasie przejedzie 420 km ?
300km - 100minut /*1,4
420km-140minut
Pociąg przejedzie 420 km w czasie 140 minut (2h 20min).
Pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:27:16+01:00
300km - 100min
420km- x
300x=42000/:300
x=140
odp. W ciagu 2h i 20 minut przejedzie 420 km
2009-12-16T20:27:22+01:00
Zakładamy, że pociąg porusza się ze stałą prędkością.

300km - 100min
420km - x min
300x = 420*100 /:100
3x = 420
x = 140min = 2h i 20min