Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:30:23+01:00
Gdy jest krwotok tętniczy;
-krew ma barwę jasnoczerwoną(ponieważ jest utleniona)
-wypływa pod dużym ciśnieniem
Gdy jest krwotok żylni;
-krew płynie powoli
-ma barwę ciemnoczerwoną(ma mało tlenu)
41 4 41
2009-12-16T20:30:33+01:00
Krwotok tętniczy tryska jasnoczerwoną krwią pod wysokim ciśnieniem, a w krwotoku żylnym ciemnoczerwona krew wypływa z rany.
17 4 17