Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:33:05+01:00
Wdech
jama nosowa- gardlo- krtań- tchawica-skrzela-płuca-oskrzeliki-pęcherzyki płucne(- naczynia włosowate)
wydech
(- naczynia włosowate)-pęcherzyki płucne-oskrzeliki-płuca-skrzela
- tchawica- krtań- gardlo-jama nosowa
2009-12-16T20:36:25+01:00
Powietrze wdychene proces:
Jama nosowa,gardło,krtań,tchawica,oskrzela główne,płuca

Powietrze wydychane proces:płuca,oskrzela główne ,tchawica,krtań,gardło,jama nosowa