Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:33:25+01:00
256=(x+y)*8
52=3y+x

256=8x+8y
52=3y+x

8x+8y=256
3y+x=52 /*(-8)

8x+8y=256
-8x-24y=-416
-16y=-160 /:(-16)
y=10

52=3y+x
52=3*10+x
52=30+x
22=x
Pozdrawiam:)
1 5 1
2009-12-16T20:40:18+01:00
256=(x+y)*8
52=3y+x

256=8x+8y
y= 52-3x

256= 8x+8(52-24x)
y=52-3x

24x-8x=416-256
y=52-3x

16x=160 / :16
y=52-3x

x=10
y=52-3*10

x=10
y=52-30

x=10
y=22
:))
1 5 1
2009-12-16T20:46:20+01:00
256=(x+y)*8 /:8
32=x+y
x=32-y

52= 3y+x
52= 3y +32 -y
52= 2y +32
52-32 =2y
20=2y /:2
y=10

teraz podstawiasz do rownania z góry: x=32-y
czyli: x=32-10
x=22
1 5 1