O Tannenbaum, o Tannenbaum,
Wie grün sind deine Blätter!
Du grünst nicht nur zur Sommerzeit,
Nein auch im Winter, wenn es schneit.
O Tannenbaum, o Tannenbaum,
Wie grün sind deine Blätter!

O Tannenbaum, o Tannenbaum,
Du kannst mir sehr gefallen!
Wie oft hat schon zur Winterszeit
Ein Baum von dir mich hoch erfreut!
O Tannenbaum, o Tannenbaum,
Du kannst mir sehr gefallen!

O Tannenbaum, o Tannenbaum,
Dein Kleid will mich was lehren:
Die Hoffnung und Beständigkeit
Gibt Mut und Kraft zu jeder Zeit!
O Tannenbaum, o Tannenbaum,
Dein Kleid will mich was lehre


napisz mi jak sie to czyta ////
bez błędnie

nie rób spamu ani złej odp bo odpowiedź góra będzie tutaj 1 godz i zgłoszony spam

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:46:57+01:00
Zgodnie z zasadami czytania :
O Tanenbałm , O Tanenbałm,
Wi gryn zind dajne Bleter
Du grynst niśt nur cur Zomercajt
Najn ojś im Winter, wen es sznajt
O ..

O Tanenbałm , O Tanenbałm
Du kanst mir [miar] zer gefalen
wi oft hat szon [jeżeli tam jest o z dwoma kropkami to będzie szyn] cur Winterscajt
Ajn bałm fon dir miś hoch erfrojt
O Tanenbałm , O Tanenbałm
Du kanst mir [miar] zer gefalen

O Tanenbałm ...
Dajn Klajd will miś was leren
Di Hofnung und Bestendigkajt
Gibt Mut und Kraft cu jeder Cajt
O Tanenbałm, O Tanenbałm
Dajn Klajd wil miś was lere

Polecam posłuchanie na jutubie - nie przytaczam tu żadnych stron
*oczywiście to ł tylko zapisałem bardziej brzmi to jak u
zasady krótko :
z - czytamy jak c
zrost -ie - jak i
zrost eu- oj
zrost ei- jak aj
v- jak f
zrost st- szt
zrost sch- sz
s - czytamy jak z
a z dwoma kropkami - jak e
u z dwoma kropkami -
w wyrazie lehren - nie czytamy h



1 5 1
2009-12-16T20:55:07+01:00
O tanenbaum, o tanenbaum,
Wi gryn synd dajne bleter!
Du grynst nyśt nur cu Zomercajt,
Najn auch ym Wynter, wen es Sznajt.
O tanenbaum, o tanenbaum,
Wi gryn synd dajne bleter!

O tanenbaum, o tanenbaum,
Du kanst mir zer gefalen!
Wi oft hat szon cu Winterscajt
Ajn Baum fon dir myś huch erfrojt!
O tanenbaum, o tanenbaum,
Du kanst mir zer gefalen!

O Tanenbaum, o Tanenbaum,
Dajn Klajd wyl miś was leren:
Di Hofnunk unt Besztendyśkajt
Gibt Mut unt Kraft cu jeder cajt!
O Tanenbaum, o Tanenbaum,
Dajn Klajd wyl miś was leren
2009-12-17T00:34:38+01:00
O Tannenbałm, o Tannenbałm,
Wi gryn zynd dajne Bleta!
Du grynst nyśt nur cur zomacajt,
Najn ojś im Winta, wen es sznajt.
O Tannenbałm, o Tannenbałm,
Wie gryn zynd dajne Bleta!

O Tannenbałm, o Tannenbałm,
Du kanst mija zejr gefalen!
Wi oft hat szon cur Wintacajt
Ajn Bałm won dija myś hoch erfrojt!
O Tannenbałm, o Tannenbałm,
Du kanst mija sejr gefalen!

O Tannenbałm, o Tannenbałm,
Dajn Klajd wil myś was lejren:
Die Hofnung und Besztandiśkajt
Gybt Mut und Kraft cu jeda cajt!
O Tannenbałm, o Tannenbałm,
Dajn Klajd will myś was lejre