Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T20:34:26+01:00
1litr=1dm³, dane zamienić na dm,,,srednica=28cm→r=14cm=1,4dm,,,h=40cm=4dm,,,pojemnośc to objętośc→v=πr²h=3,14×1,4²×4≈3,14×1,96×4≈24,62dm³ a w przybliżeniu do 1litra ≈25litrów
1 5 1
2009-12-16T20:35:54+01:00
2r=28cm
r=14cm=1,4dm
h=40cm=4dm

V=πr²h
V=3,14*1,4²*4
V=24,6 dm³
V~25l
1 5 1
2009-12-16T20:35:37+01:00
Srednica =2r
r -promien

r=1,4dm
h=4,0dm

V=πr²*h
V=3,14*1,96
V≈24,67
1 5 1