Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:53:31+01:00
* Ski fahren-jeździć na nartach
Ski-narty fahrt-jazda

*Snowboard fahren- jeździć na desce
Snowboard-deska fahrt-jazda

*schwimmen-pływać
schwimmhalle- basen kryty
wasser-woda

*Fernsehen-oglądać
teleizor-
Kino- das kino
obraz- das bild
pomnik- das Denkmal


*Zwiedzać-besuchen
miasto-das Stadt
kraj- Land
zamek-das Schloss
wystawę-Kunstausstellung


Widze, że jako jesyna zrobilam to po NIEMIECKU ;)
2009-12-16T22:33:01+01:00
Bücher Lesen - czytanie książek
Bücher-książki
Bibliothek-biblioteka
Text-tekst

Rad Fahren-jeździć na rowerze
Fahhrad-rower
Radfahrer-rowerzysta

Musik hören-słuchanie muzyki
Musik-muzyka
Kopfhörer-słuchawki
Lied-piosenka

Skifahren-jeździć na nartach
Ski-narty
Schnee-śnieg
Skifahrer-narciarz

laufen-biegać
Fuß-stopa
schnell-szybko
Läufer-biegacz

tanzen-tańczyć
Kleid-sukienka
Szene-scena
Tänzerin,Tänzer-tancerka,tancerz

singen-śpiewać
Lied-piosenka
Mikrofon-mikrofon
Stimme-głos

Mam nadzieję,że pomogłam;)