Odpowiedzi

2009-09-11T20:18:32+02:00
Hymn.... został stwożony w okresie klasycyzmu.jest on doskonałym przykładem poezji klasycznej choćby jusz z samego rodzaju tej poezji hymn jest bowiem typowym przykładem poezji klasycznej. Treść wiersza mówiącą o tym ze dla ojczyzny można wszystko i ze to ona jest największym dobrem również temu odpowiada. Jest tak bowiem to w okresie klasycyzmu panował przekonanie do patriotyzmu jaki ukazany jest w tym utworze. Sam tytuł utworu kieruje uwagę na sprawy podniosłe ważne w klasycyzmie.


mam nadzieje ze pomogłam;))
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T20:39:38+02:00
Wiersz "Hymn do miłości ojczyzny" napisal Ignacy Krasicki - jeden z najsłynniejszych polskich pisarzy epoki oświecenia . Cechą tego gatunku literackiego jest jego podniosły, uroczysty charakter. Jest to wiersz, który podejmuje temat miłości do Ojczyzny.Tekst powstał po I rozbiorze Polski po to by uswiadomic polakow ,ze jeśli nie będą walczyc to straca swoja ukochana Ojczyzne. Wiersz ten do dzisiaj możemy traktowac jak definicje patriotyzmu.

2 2 2