Odpowiedzi

2009-12-16T20:46:19+01:00
Zloz sznurek 9 razy i otrzymasz czesci po 10 cm
nastepnie w miejscu 4 zgiecia czyli 40 cm przetnij
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:56:18+01:00
Złóż go na dwie części. Przetnij w tych miejscach.
Masz 2sznurki po 45 cm
Weź 1 złóż na 3 i znowu przetnij
Masz 5 sznurków:
1 - 45 cm
3 - 15 cm
Weź ten 15 złóż na 3 i odetnij jedną część masz wtedy 10cm i 5cm
Weź ten 5 cm przyłóż do 45. 45 cm - 5 cm masz 40 cm. Odetnij. Koniec
4 3 4