W jadrze atomu sodu 23 na znajduje się:
11
a. 11 protonów i 11 elektronów
b. 11 protonów i 23 neutrony
c. 23 protony i 11 neutronów
d. 11 protonów i 12 neutronów
proszę O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ daje naj. dla pierwszej odpowiedzi
to zadanie na juro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:38:42+01:00
Odpowiedź d:) 11 protonów i 12 neutronów.
Odpowiedź a na pewno nie, bo to JĄDRO atomu, a w jądrze znajdują się tylko protony i neutrony:)
2 5 2
2009-12-16T20:39:00+01:00
2009-12-16T20:43:40+01:00