Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:42:17+01:00
1:100
1cm (na mapie) = 100cm=1m (w terenie)

Liczę na naj!:P
1 5 1
2009-12-16T20:44:58+01:00
1-100
1cm-1m
Odp. 1 centymetr na mapie odpowiada 1 metrowi w rzeczywistości
2009-12-16T20:44:27+01:00
Jeżeli odległość po między miastami np A i B na mapie wynosi 5cm a skala to 1:000000 tak to należy rozwiązać:
1cm-1000000cm
1cm-10000m
1cm-10km
10km x 5= 50
odległość w terenie pomiedzy miastami wynosi 50km
2 2 2