Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:46:35+01:00
Jezeli musisz wziac podstawę i wysokość to jedyna wysokoscia i jedyna podstawa sa przyprostokatne. przyprostokatne mozemy traktować zamiennie.
Mozesz zrobic prostokat rzez polaczenie 2 trojkatow prostokatnych.
jakię bedziesz mial pole tego prostokata. 65 i 156 to beda boki prostokata!! 60 to zas bedzie przekatna prostokatna, czyli przeciwprostokatna trojkata. teraz tylko podziel pole prostokata na 2
2009-12-16T20:49:08+01:00