Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:44:30+01:00
Cebuli funkcja spichzowa (magazynuje związki odzywcze)
opuncji (sukulent) liście gromadza wodę.
rosiczki ( służą do zdobywania pokarmu, łapią owady)
agawy (magazynują wodę).
:)
1 5 1
2009-12-16T20:52:39+01:00
Cebula - Częścią jadalną cebuli są mięsiste liście tworzące w dolnej części rośliny cebulę – organ spichrzowy. Z cebuli wyrastają także liście asymilacyjne – zielone, obłe i dęte. Są one rzadziej spożywane jako szczypior.
salata - fotosynteza
groch - wasy , czepna
opuncja - ciernie, ochrona
rosiczka - wydzielanie slodkiej substancji zwabiajacej owady i chwytanie ich
agawa - Liście są grube i mięsiste pokryte ostrymi kolcami.
1 5 1