Odpowiedzi

2009-12-16T20:46:51+01:00
Rodzaje tkanek:

nabłonkowa
mięśniowa
nerwowa
łączna
2009-12-16T20:47:05+01:00
A)kość zbita
b)kość gąbczasta
c)szkielet nieorganiczny
d)włókna kolagenowe
e)komórki kostne. ;)

hmm.. to chyba o to chodzi ?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:50:23+01:00
1.Kość zbita
2.Kość gąbczasta
3.Szkielet nieorganiczny
4.Włókna kolagenowe
5.Komórki kostne

Ale upewnij się bo na 98% jest to dobrze :*