Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:45:45+01:00
Balladyna zabiła Kostryna, zabiła go, podając mu chleb zatruty przez nóż, ponieważ tylko on wiedział o jej przeszłości.
Jej celem jest zdobycie władzy, a Kostryn mógł by jej to utrudniać.
Balladyna zabiła swoja siostrę (ponieważ jej nie ufała), a następnie wydała wyrok śmierci na swoja matkę.
34 2 34
2009-12-16T20:47:51+01:00
Balladyna zabiła swoją siostre Aline nożem poniewaz chcą zdobyc tego sameego męza i mają zebrac koszyk malin i która wiecej zbierze ta wyjdzie za Kirkora . Alina wygrywa . Zbiera wiecej malin . Balladyna zabija ją nożem
34 3 34