Oblicz współczynnik przyrostu naturalnego w Polsce w 1990 roku, wiedząc, że urodziło się wówczas 548 tys. osób, a zmarło 390 tys. LIczba mieszkańców Polski wynosiła wówczas 38 183 tys.

Ps. Z góry dzięki :)** I zapraszam do znajomych :D hehe
Wspaniałe jest ta domena :Zadane.pl !!!!! <333 Super rozwiązujecie zadania jeszcze ani razu nie miałam złej odpowiedzi :D :***

2

Odpowiedzi

2009-09-11T20:41:45+02:00
548 000-390 000 / 38 183 000 * 1000

a czy nie ma być po prostu 38 183 bez tych tysięcy, tylko samo to..?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T20:46:26+02:00
* Sp - stopa przyrostu naturalnego
* U - liczba urodzeń
* Z - liczba zgonów
* N - ogólna liczba ludności
Sp=U-Z/N
Sp=548000-390000/38 183

Sp=4.13%
1 5 1