Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:44:36+01:00
R - radio
m - magnetowid
t - telewizor
1620 = r+r+210+r+ 660
3r = 750
r=250
m= 460
t= 910
3 5 3
2009-12-16T22:41:21+01:00
R - radio
m - magnetowid
t - telewizor
m = r + 210
t = m + 450
1620 - cala suma
r + r + 210 + r + 210 + 450 = 1620
3r = 750
r = 250


Odp. Radio kosztowało 250 zł, magnetowid był o 210 zł droższy od radia i kosztował 460 zł a telewizor który był droższy do magnetowidu o 450 zł kosztował 910 zł.
3 5 3