Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:51:18+01:00
Można to zrobić tak:
1) spokojnie siedząc zmierzyć ilość wydechów w ciągu 1 minuty
2) zrobić 30 pompek po czym zmierzyć ilość wydechów w ciągu 1 minuty.
1 5 1
2009-12-16T20:52:49+01:00
Zmęcz się i zobacz !
np. zrób kilka pompek i przyciadów . może pare brzuszków albo pobiegaj w okół domu i zobacz że się zmęczysz i będzisz szybciej oddychał ponieważ potrzebujesz w tedy dużo tlenu .. !

mam nadzieje zę pomogłem ;]]
1 3 1
2009-12-16T21:34:52+01:00
Najpierw zobacz ile uderzeń serca masz na minutę,
a następnie wykonaj jakąś czynność(pobiegaj) tak
aby w miarę się zmęczyć. I porównaj wyniki. ;)
Psdr. ;)
1 4 1