Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T20:47:34+02:00
Jeżeli Kowalski jest lekarzem, to Nowak jest prawnikiem.
Jeżeli gruszki są zielone, to jabłka są czarne.
Jeżeli maluch jedzie ponad 200km/h, to audi ma czerwony lakier.
Jeżeli masz 2 ręce, to rzeka ma 2 brzegi.
Jeżeli talerz jest pusty, to lodówka jest pełna.

1 5 1
2009-09-11T20:50:43+02:00
Jeżeli będziesz się uczył, to dostaniesz pięć.
Jeżeli dostaniesz dwójkę, to rodzice będą krzyczeć.
Jeżeli kupisz psa, to będziesz za niego odpowiedzialny.
Jeżeli masz babcię, to jesteś jej wnuczkiem.
Jeżeli skoczysz z okna, to się połamiesz.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-11T21:15:37+02:00
1. Jeśli liczba jest parzysta, to jest podzielna przez 12
2. Jeśli trójkąt ma dwa kąty ostre, to jest ostrokątny.
3. Jeśli liczba jest podzielna przez 3 i 5, to jest podzielna przez 15
4. jeśli śnieg jest biały to trawa jest zielona.
5. jeśli rozwiążę dwa zadania, to dostanę się na studia.