Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:57:08+01:00
1) Zabawa Europy i towarzyszek na łące.
2) Zjawienie się Zeusa w postaci pięknego białego byka.
3) Porwanie królewny przez zeusa.
4) Dotarcie na Kretę.

Nie wiem może za krótkie ale chyba bd dobre ;]]
2 4 2
2009-12-16T21:03:31+01:00
1 europa wchodzi na byka
2 corka króla fenicji siada mu na swój grzbiet
3 jowisz przebiega plażomi zanuża sie w wodzie
4 europa sie boi
1 2 1