Odpowiedzi

2009-09-11T20:58:21+02:00
Powrót emigrantów z krajów anglojęzycznych.
Ubogość j. polskiego dla nowych zjawisk.
Obecność muzyki anglojęzycznej i zapożyczone określenia.
Chęć wyróżniania się ludzi używających anglicyzmów.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T21:03:30+02:00
-Ułatwiają wymianę myśli na skalę międzynarodowa.
-Wypełniają lukę w języku polskim.
-Dowartościowują
-Przychodzą wraz z nową nieznaną rzeczą lub zjawiskiem