Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:57:39+01:00
5600+1400=7000m
7000=7km
35\7=5
1h-60min
60\5=12

Odpowiedź to 12
39 4 39
2009-12-16T20:58:04+01:00
5600+1400=7000m=7km

Czas= droga : prędkość

7:35=0.2h=12 min






na 100% dobrze
13 3 13
2009-12-16T20:59:44+01:00
Pan sławek jeżdzi rowerem ze średnia prędkością 35km/h ile czasu zajmie panu sławkowi przejechanie drogi o 5600m dłuższej od obwodu podstawy pentagonu. pentagon ma 1400m obwodu ..pozdrawiam i proszę o odpowiedz

v=35km/h
Lp=1400m
s=Lp+5600m
t=?
v=s/t→t=s/v
s=1400m+5600m
s=7000m=7km
t=7km/35km/h
t=0,2h=12minut

Odp.:Pan Sławek przejedzie drogę w czasie 12 minut.
36 4 36