Określ , w jakim rodzaju występują wyrazy w każdym z podanych związków wyrazowych.

jeden niebezpieczny bandyta .
jedna niebezpieczna wyprawa .
jedno niebezpieczne wydarzenie .

dwaj niebezpieczni bandyci .
dwie niebezpieczne wyprawy .
dwa niebezpieczne wydarzenia .

proszę o szybkie odpowiedzi .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:52:44+01:00
1. męski
2. żeński
3. nijaki

4. męskoosobowy
5.niemęskoosobowy
6.niemęskoosobowy
27 4 27
2009-12-16T20:53:42+01:00
1. męski
2. żeński
3. nijaki

1. męskoosobowy
2. niemęskoosobowy
3. niemęskoosobowy
20 4 20
1. męski
2. żeński
3. nijaki

1. męskoosobowy
2. niemęskoosobowy
3. niemęskoosobowy