Popraw poniższe zdania:

a) Wpadł jak przysłowiowa śliwka w kompot
b) Śmiać się komuś w twarz
c) Patrzył na niego jak krowa na malowane wrota
d) Mocno na nią oddziaływuję
e) Komisja sejmowa przygotowała pełen komplet ustaw skarbowych

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T21:02:45+01:00
A. wpadł niczym przysłowiowa śliwka w kompot
B. śmiać się komuś w twarz
C. krowy na malowane wrota
D. mocno na nią oddziałuje
E. pełen tekst ustawy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:06:03+01:00
A) Wpadł niczym przysłowiowa śliwka w kompot
b) Śmiać się komuś w twarz
c) Patrzył na niego jak krowa na malowane wrota (tego nie wiem)
d) Mocno na nią oddziałuję
e) Komisja sejmowa przygotowała pełen tekst ustaw skarbowych
1 5 1