( . . . ) łaska i prawda przyszły przez Jezusa Chrytusa.
Nie wystarczy znać prawdę, ale trzeba nią żyć.
,,Wytrwajcie w miłości mojej!"
Pan Jezus powiedział: Ja się na to narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie.

pyt. 1 O jakiej prawdzie zaświadczył Jezus? (streść w kilku zdaniach)
pyt.2 W jaki sposób Jezus dał świadectwo tej prawdzie ?

2

Odpowiedzi

2009-12-16T20:54:38+01:00
1.o miłości chyba !?
2.No że przyszedł na świat :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:55:43+01:00
Jezus chrystus zaswiadczył o "życiu po życiu" a więc o życiu wiecznym.
Jezus mówi, że kto wytrwa w jego miłosci bedzie miał życie wieczne.
Chrystus dał świadoctwo prawdzie cierpiąc za nasze grzechy umierajac a w koncu zmartwychwstając i otwierajac nam droge do nieba.
:)