Odpowiedzi

2009-12-16T21:07:54+01:00
-Zawsze nazywaj rzeczy po imieniu. Strach przed imieniem wzmaga strach przed samą rzeczą.
-Strach to suma tego, co jest i co może się zdarzyć.
-Strach - słowo tak głębokie, tak znaczące!
-Nadzieja matką głupich .
-Aby osiągnąć szczęście, trzeba znać cierpienie.
-Anielskie usta, a szatańskie serce.
2009-12-16T21:10:21+01:00
-Darowanemu koniowi nie patrzy sie w zeby
- prawda w oczy kole
-oczy sa zwierciałem duszy
-oczy są miłości posłańcem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:14:29+01:00
Strachy na Lachy.
Mieć gęsią skórkę.
Nałykać się strachu.
Mieć duszę na ramieniu.
Strach jest złym doradcą.
Strach skrzydeł dodaje.

;P