Odpowiedzi

2009-12-16T21:00:48+01:00
To podwyższenie temperatury planety przez obecność gazów w atmosferze.
2009-12-16T21:00:29+01:00
Jest to zjawisko wzrostu temperatury planety powodowane obecnością różnych gazów cieplarnianych w atmosferze np CO2 (dwutlenek węgla). Jest to jedna z przyczyn powiększania się dziury ozonowej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:01:47+01:00
Efekt cieplarniany to zjawisko ocieplania się klimatu Ziemi, polegające na zatrzymywaniu pewnej ilości ciepła emitowanego do atmosfery.

(definicja z lekcji) :)