Trzeba to przetłumaczyć na j. polski:)

Ich schlange vor, dass...
Das Beste wa''re, wenn...
Wir ko''nnten doch...
Wollen wir nicht...?
Das ist ein Vorschlag.
Ja, da hast du recht.
Das finde ich auch.
Das ist aber kein guter Vorschlag.
Das ist aber keine gute Idee.
Da bin ich ganz anderer Meinung.
Das finde ich nicht gut.

Z góry dzięki:)

3

Odpowiedzi

2009-12-16T21:11:03+01:00
1.Proponuje
2.To najlepszy towar kiedy(tego słowa towar nie jestem pewna:))
3.Mogliśmy nie ...
4.Dlaczego nie ...?
5.To jest wniosek.
6.Tak, masz rację.
7.znajdę to także.
8.To nie jest dobrą propozycją.
9.To nie jest dobrym pomysłem.
10.Jestem całkiem innego zdania.
11.Nie znajde tego dobrze(nie jestem tego pewna)
2009-12-16T21:11:33+01:00
1.Proponuje
2.To najlepszy towar kiedy(tego słowa towar nie jestem pewna
3.Mogliśmy nie ...
4.Dlaczego nie ...?
5.To jest wniosek.
6.Tak, masz rację.
7.znajdę to także.
8.To nie jest dobrą propozycją.
9.To nie jest dobrym pomysłem.
10.Jestem całkiem innego zdania.
11.Nie znajde tego dobrze(nie jestem tego pewna

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:15:22+01:00
Proponuję, żeby
Najlepszy będze, gdy....
Morzemy jeszcze...
Nie chcecie...?
To jest propozycja
Tak, masz rację.
Też tak sądze
Ale to nie jest dobra propozycja.
Ale to nie jest dobry pomysł.
Ponieważ jestem całkiem innego zdania.
Nie dobrze sądze.