Odpowiedzi

2009-12-16T21:08:54+01:00
Na pewno dodanie substancji, którą rozpuszczasz. Innym sposobem jest odparowanie wody :)
Trzecim może być ochłodzenie roztworu (zmniejszasz temperaturę = zmniejszasz ilość możliwej rozpuszczonej substancji).
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:09:43+01:00
- odparowanie wody
- ochłodzenie roztworu (zmniejszasz temperaturę = zmniejszasz ilość możliwej rozpuszczonej substancji).
- dodanie substancji, którą rozpuszczasz.
2 5 2