Odpowiedzi

2009-12-16T21:13:48+01:00
A) L=4a
L=60cm
60=4a |:4
a=15cm
P=a²
P=125cm²

b)
P=a²
P=25cm²
a=√25cm²
a=5cm
L=4a
L=20cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:15:12+01:00
6dm=4a
60cm=4a |:4
15cm=a
P=15 do kwadratu
P=225cm2


B)

25cm2=a2 |:2
5cm=a
obw: 5*4= 20cm
2009-12-16T21:16:21+01:00
1.
6dm:4=1,5
pole kwadratu-a*a
1,5*1,5=2,25dm²

Pole kwadratu wynosi 2,25 dm²

2.
25:5=5
bo 5*5=25

Obw= 4*a
4*5=20

Obwód kwadratu wynosi 20cm