Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:12:37+01:00
Prometeusz
Jan Paweł II
Matka Teresa z Kalkuty
3 2 3
2009-12-16T21:12:39+01:00
Święta Agata, starożytna święta dziewica i męczennica z Sycyli, chroniąca przed żywiołami.

Święta Agnieszka, dziewica i męczennica, w której wspomnienie Papież święci baranki z których będą robione paliusze.

Święta Barbara - męczennica której relikwie znajdowały się długi czas blisko Torunia!

Święty Wojciech - biskup i męczennik, patron Polski.

Święty Stanisław - biskup i męczennik, patron Polski.

Święty Andrzej Bobola męczennik, patron Polski, jezuita.

Święta Edyta Stein - nawrócona Żydówka, filozof szukający prawdy, karmelitanka, męczennica Oświęcimia.

Święty Maksymilian Maria Kolbe - męczennik, żarliwy apostoł Niepokalnej i twórca Niepokalanowa.

Błogosławiona Karolina Kózkówna - polska dziewczyna z Podkarpacia która oddała życie w obronie czystości.

Błogosławiony ks. Stefan Wincenty Frelichowski - pochodzący z Chełmży, a pracujący w Toruniu kapłan, który był wyjątkowym świadkiem Jezusa w czasie wojny.

Cassie Bernall - nastolatka która zginęła, gdyż wyznała wiarę.
1 4 1
2009-12-16T21:14:44+01:00
Cassie Bernal
św. Wojciech
św. Stanisław
1 2 1